Użytkownicy wchodzą na firmową stronę internetową, by dowiedzieć się więcej o Twojej działalności i produktach czy usługach, jakie możesz im zaoferować. ...
Jaki jest cel posiadania firmowej strony internetowej lub e-sklepu? Oczywiście promocja oferty i… sprzedaż! Zadaniem strony jest informowanie o działalności firmy czy instytucji i zbieranie tzw. leadów – czyli zapytań...
Chat z użytkownikami strony wymusza zmianę sposobu prowadzenia rozmów. Stają się one bardziej bezpośrednie i spersonalizowane niż te w korespondencji mailowej lub w kontakcie telefonicznym. Nie bez znaczenia jest też...
Chat na stronie to narzędzie, które służy użytkownikom do najszybszego kontaktu z firmą. Konsultanci, którzy prowadzą rozmowy w jej imieniu mogą spełniać różne zadania wspierające bieżącą działalność....
Na wiele pytań dotyczących oferty, użytkownicy przeglądający stronę internetową nie potrafią znaleźć odpowiedzi. Co wtedy robią? Piszą e-mail lub chwytają za słuchawkę telefonu i… czekają. W tym momencie pomocny jest...